GALA SOLIDARIA- miércoles 30 octubre en el Teatro Pumarín


Miércoles 30 d’OCHOBRE – 19:30h

TEATRU PUMARÍN – Pza. de los Maestros d’Uviéu
(ente La Madreña y’l Campus del Milán).

Too un despliegue de música, teatru y entretenimientu nun actu públicu pola continuidá del espaciu del CSOA LA MADREÑA y en solidaridá coles 5 persones acusaes d’usurpación. La entrada ye llibre y tais toes invitaes!!

Na gala van actuar/intervenir:
Nacho Vegas, Xosé Ambás, Arma X, Pablo Und Destruktion, Xabel Vegas, Milio l´del Nido, Fee Reega, Alba G., Pablo X, Maxi Rodríguez, Perro Blanco Blues, Gaudí, Herrmanos, Tras la puerta Tïteres, SilVidos y Gemidos, Pequena Compañía de Nenos Enormes y la Charanga Ventolín.

Pola nueche, dempués de la Gala nel Teatru, vamos preparar PINCHOTÉU POPULAR nel chigre de La Madreña, con musiquina y bebida pa esparcer un ratín más.

Nella, además d’una retrospectiva de l’actividá del centru nos últimos 2 años, dexando patente la so relevancia y necesidá na ciudá y n’Asturies, van recaudase fondos p’afrontar los gastos derivaos del actual procesu xudicial.

Y por supuestu, a les puertes del II ANIVERSARIU de La Madreña, tamién va valir de cañonazu de salida pal mes d’intensa programación y celebración que tenemos planiáu —-

CSOApng

Noticia en LNE:  El colectivo social La Madreña organiza mañana una gala solidaria en el teatro Pumarín (19.30 horas) coincidiendo con el segundo aniversario de la ocupación del edificio de la antigua Consejería de Sanidad en General Elorza y para manifestar públicamente su protesta por la imputación de cinco de sus miembros. El evento también servirá para denunciar las presiones que, según los activistas, están sufriendo para desalojar el edificio, ahora propiedad de la constructora pública Sedes, que va a ser subastada por el Principado

Noticia en El COmercio: Que una idea que era más bien un sueño haya cumplido dos años de realidad debería ser un motivo para celebrar, para hacerlo por todo lo alto, sin ninguna preocupación rondando el sueño. Y aunque el Centro Social Ocupado y Autogestionado de La Madreña soplará mañana esas dos velas con una fiesta sin toque de queda, lo cierto es que llega a la fecha señalada con cinco usuarios imputados, con una gala que lleva de apellido solidaria y de subtítulo ‘Stop imputaciones. Stop desalojo’.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s