Convocatoria MANIFESTACIÓN: HOY EN EL HUMEDAL


URGENTE-URXENTE-URGENTE-URXENTE.

LAS ASAMBLEAS DE TRABAJADORES Y TRABAJADORAS EN LUCHA EN ASTURIES CONVOCAN UNA MANIFESTACIÓN EN SOLIDARIDAD CON LOS TRABAJADORES DEL ASTILLERO ARMÓN.

HOY, JUEVES 29 DE MAYO. 19:00 h. PLAZA DEL HUMEDAL. XIXÓN. 

Las Asambleas de Trabajadores y Trabajadoras en Lucha en Asturies convocan una manifestación en solidaridad con los trabajadores del astillero Armón, donde, en pocos meses, ya murieron dos trabajadores.

En Armón las condiciones de prevención y seguridad son inexistentes, la explotación laboral es una costumbre y la persecución y el despido es lo que le espera a cualquiera que proteste.

Hacemos un llamamiento a toda la clase obrera asturiana para acudir a esta manifestación y pararles los pies a unos empresarios a los que no les importa saciar su codicia con la sangre y la muerte de los trabajadores.

Y mientras ellos cuentan millones de beneficios, nosotros contamos muertos.

Para la familia y seres queridos de los trabajadores fallecidos, no encontramos palabras. Para sus compañeros tenemos estas: no podemos dar marcha atrás a estas muertes, pero tenemos que hacer que sean las últimas.

¡EL PUEBLO ASTURIANO CON LOS TRABAJADORES DE ARMÓN!

¡NI UNA MUERTE MÁS EN EL ASTILLERO ARMÓN!.

¡CÁRCEL PARA LOS CULPABLES DE ESTAS MUERTES!.

¡NO SON ACCIDENTES, SON ASESINATOS!.

LES ASAMBLEES DE TRABAYADORES EN LLUCHA N’ASTURIES CONVOQUEN UNA MANIFESTACIÓN EN SOLIDARIDÁ COLOS TRABAYADORES DEL ASTILLERU ARMÓN.

GÜEI, XUEVES 29 MAYU. 19:00 h. PLAZA L’HUMEDAL. XIXÓN. ASTURIES.

Les Asamblees de Trabayadores en Llucha n’Asturies convoquen una manifestación en solidaridá colos trabayadores del astilleru Armón, onde, en pocos meses, yá morrieron dos trabayadores.

N’Armón les condiciones de prevención y seguridá son inesistentes, la esplotación llaboral ye un costume y la persecución y el despidu ye lo que-y espera a cualisquier que proteste.

Faemos un llamamientu a tola clas obrera asturiana p’allegar a esta manifestación y para-yos los pies a unos empresarios a los que nun-yos importa saciar la so cobicia col sangre y la muerte de los trabayadores.

Y demientres ellos cuenten millones en beneficios, nós contamos muertos.

Pa la familia y seres queríos de los trabayadores finaos nun atopamos pallabres. Pa los sos compañeros tenemos estes: nun podemos dar marcha atrás a estes muertes, pero tenemos de facer que seyan les caberes.

¡EL PUEBLU ASTURIANU COLOS TRABAYADORES D’ARMÓN!

¡NIN UNA MUERTE MÁS NEL ASTILLERU ARMÓN!.

¡CÁRCEL PA LOS CULPABLES D’ESTES MUERTES!.

¡NUN SON ACCIDENTES, SON ASESINATOS!.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s