CONVOCATORIA


HOY VIERNES, CONVOCATORIA DE CONCENTRACIÓN:

  • ¡¡TODOS CONTRA LA DEMOLICIÓN DE LA MADREÑA!!
  • 18:00 horas
  • c/ General Elorza 32caunedo_n

JAVIER FERNÁNDEZ Y CAUNEDO DERRIBEN LA CIUDÁ

Hai un par de meses, l’Ayuntamientu d’Uviéu concedía amnistía a la corrupción: el PP y los sos socios, por aciu d’una fraudulenta comisión d’investigación, refuguen señalar a los responsables de la Operación de los Palacios.
Agora l’Alcalde, Agustín Iglesias Caunedo, da lluz verde al esbarrumbe de lo que durante más de 2 años foi “La Madreña”, un centru social autoxestionáu que dio voz a los sin voz, que encontó dignidá frente a la inxusticia, y que semó esperanza frente a la llaceria. A fin de cuentes, un proyectu colectivu qu’enllenó de vida un edificiu públicu abandonáu, que lu devolvió a la xente, que lu devolvió a la ciudá.
Faelo a pidir de Javier Fernández y la Federación Socialista Asturiana, que, como parte mayoritaria del conseyu d’alministración de la empresa pública SEDES, dirixó l’acusación, solicitó’l pieslle del centru y agora esixe’l baltamientu del inmueble. Dambos, Agustín y Javier, prefieren ver un solar ermu primero que la sola alcordanza de lo que les persones honestes somos capaces de faer.

Pero nun cuntaben con que “La Madreña” nun yera namás un edificiu.
“La Madreña” ye la xente, “La Madreña” ye Uviéu, y ésta nunca va escaecer los vuesos delitos.
Esiximos que devolváis la ciudá.

Por La Madreña”, por Uviéu, TRAI LA TO VELA A ESTI ENTIERRU!

VIENRES 7 PAYARES a les 18:00
C/ Xeneral Elorza 32

————————————————–
JAVIER FERNÁNDEZ Y CAUNEDO DERRIBAN LA CIUDAD

Hace un par de meses, el Ayuntamiento de Oviedo concedía amnistía a la corrupción: el PP y sus socios, mediante una comisión de investigación-farsa, eluden señalar a los responsables de la Operación de los Palacios.
Ahora el Alcalde, Agustín Iglesias Caunedo, da luz verde a la demolición de lo que durante más de2 años fue “La Madreña”, un centro social autogestionado que dio voz a los sin voz, que contrapuso dignidad frente a la injusticia, y que sembró esperanza frente a la miseria. En definitiva, un proyecto colectivo que llenó de vida un edificio público abandonado, que lo devolvió a la gente, que lo devolvió a la ciudad.
Lo hace a petición de Javier Fernández y la Federación Socialista Asturiana, la cual, como parte mayoritaria del consejo de administración de la empresa pública SEDES, dirigió la acusación, solicitó el cierre del centro y ahora exige el derribo del inmueble. Ambos, Agustín y Javier, prefieren ver un solar baldío antes que el simple recuerdo de lo que las personas honestas somos capaces de hacer.

Pero no contaban con que “La Madreña” no era sólo un edificio.
“La Madreña” es la gente, “La Madreña” es Oviedo, y ésta nunca olvidará vuestros delitos.
Exigimos que nos devolváis la ciudad.

Por “La Madreña”, por Oviedo, TRAE TU VELA A ESTE ENTIERRO!

VIERNES 7 NOVIEMBRE a las 18:00
C/ General Elorza 32

Anuncios

Un pensamiento en “CONVOCATORIA

  1. Olvidáisvos de otru colaborador necesariu: IU de Oviedo con Rivi a la cabeza, que tan apoyando a Caunedo y que dicen que yos costaría una porretá de perres recurrir contra el derribu, mintiendo como canallas

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s